Jak zamawiać?

Kiedy już nadejdzie pora zamówić zaproszenia ślubne, dobrze wiedzieć co nieco, dlatego przygotowaliśmy dla Was mały przewodnik :-)

Dodajcie wybrane produkty do koszyka, uzupełnijcie swoje dane, zapoznajcie się z regulaminem i dokonajcie płatności.

1. Wybierzcie produkt, który Wam się podoba i kliknijcie na niego!

Ukaże Wam się strona produktu :-)

Dodajcie wybrane produkty do koszyka w takiej ilość, w jakiej potrzebujecie. Na tym etapie możesz wybrać rodzaj papieru, kolor kokardki lub podkładki ( w zależności od rodzaju produktu)

Powiązane dodatki do wybranego produktu, możecie łatwo znaleźć, zjeżdżając w dół strony. Pod każdym zaproszeniem, znajdują się sugerowane produkty z danej kolekcji.

2. Przejdźcie do koszyka, uzupełnijcie dane do wysyłki, wybierzcie rodzaj płatności, zapoznajcie się z regulaminem, a następnie zatwierdźcie zamówienie:

3. Poczekajcie aż potwierdzenie się wygeneruje

4. Oto Wasze zamówienie, znajduje się tu Wasz numer zamówienia, dane, na jakie zostało złożone zamówienie oraz produkty, które kupiliście.

5. Opłaćcie swoje zamówienie i wyślijcie nam potwierdzenie opłaty.

6. Po zaksięgowaniu od Was wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia, udostępnimy Wam na maila link do edycji zamówienia.

W linku znajdują się Wasze produkty, a do nich dostępne są dwa działania: kreator oraz lista gości.

W kreatorze możesz edytować produkt: dodawać tekst, przesuwać pole tekstowe, zmieniać czcionkę, w wielu produktach jest również możliwość zmiany koloru, np. ornamentu lub detali. Pamiętaj, by w kreatorze pozostawić ciąg kropeczek, w miejscu, w którym ma nastąpić personalizacja :-)

W Liście gości możesz wgrać przygotowaną listę gości w excelu lub ręcznie wpisać nazwiska. Jeśli nie wiesz jak przygotować poprawnie listę gości, aby nasz system mógł poprawnie nanieść ją na produkt, skorzystaj z naszego szablonu, dostępnego w tej zakładce :-)

Jeśli lista Twoich gości będzie mniejsza niż liczba zaproszeń, to nadwyżka zaproszeń zostanie wydrukowana z kropeczkami do ręcznego uzupełnienia.

7. Po przygotowaniu edycji oraz wprowadzeniu listy gości, sprawdzeniu czy na pewno wszystko się zgadza, nie ma błędów ani literówek – możesz zapisać zamówienie do druku.

Od tego momentu zaczniemy realizować Wasze zamówienie i wszystkim teraz zajmiemy się my :-) (czas realizacji około 3-5 dni roboczych, około 14 dni dla krówek).

Pamiętaj, że po Twoim zapisaniu do druku, nie ma możliwości dokonywania wszelkich zmian, edycji, dodawania produktów itp., dlatego jeszcze przed zapisem, upewnimy się, czy na pewno możemy już drukować :-)

Jeśli nie jesteście pewni poprawności w treści lub układzie, zawsze możecie skorzystać z naszej dodatkowej usługi korekty, wybierając „Niech grafik sprawdzi moje projekty” :-)

8. To wszystko! :-)

By wszystkie produkty spełniały Wasze oczekiwania, udostępniamy Wam możliwość samodzielnej edycji – dzięki temu tekst będzie dokładnie w takim miejscu i w takiej czcionce, jak chcecie! A kolory tła lub elementów możecie idealnie dopasować do koloru przewodniego :-)

Wykreujcie zaproszenia swoich marzeń!

Pamiętajcie, że jeśli macie jakiekolwiek pytania, bądź wątpliwości, dotyczące zamówień, chętnie Wam pomożemy! Chcemy, by wszyscy nasi klienci byli zadowoleni, a nasze produkty wywoływały radość zaraz po tym, jak otworzycie paczkę :-)